PIAGAM PELANGGAN

Print
Category: InfoAlumni Published on Thursday, 25 June 2015 Written by Super User

PIAGAM PELANGGAN PUSAT PERHUBUNGAN ALUMNI, JHEPA

Kami berjanji dan komited untuk menyediakan perkhidmatan yang cekap, professional, beretika dan mesra kepada pelanggan kami seperti berikut:

1) Memastikan perkhidmatan kaunter bagi semua urusan dilayan dalam tempoh (5)  minit.

2) Melaksanakan sekurang-kurangnya satu(1) aktiviti bertaraf nasional yang melibatkan empat(4) era pengajian Alumni (SITC, MPSI, IPSI dan UPSI)

3) Menjalankan satu (1) kajian pengesanan graduan bagi pelajar semester akhir setiap tahun sebelum tamat sesi pengajian.

4) Memastikan Chapter Alumni ditubuhkan di setiap negeri bagi menjadi pengantarabangsaan UPSI dan Ahli-Ahli Alumni.

5) Mengurus  dan mengemaskini satu(1) sistem pangkalan data  Alumni berasaskan  maklumat terkini sekurang- kurangnya sekali setahun .

6) Memastikan aduan pelanggan diberi maklum balas dalam tempoh satu (1) hari bekerja.

Hits: 936